خرید ساعت دیواری فانتزی اصل
نوشته شده توسط : نویسنده

خرید ساعت دیواری فانتزی اصل زیبایی بخش منزل شما خواهد بود.خرید ساعت دیواری فانتزی اصل به شما کمک میکند که یک محصول با کیفیت و با قیمت مناسب را خریداری نمایید و روح تازه ای به منزل خود ببخشید.یکی از ساده ترین روش ها برای جلوه بیشتر فضا، تزئین دیوارها است.با استفاده از یک ساعت دیواری فانتزی شیک و مدرن به راحتی میتوان دیوارها را از حالت یکنواختی درآورد و رنگ و بوی خانه را عوض نمود.

 

 

 

ساعت دیواری شیک طرح پانا آینه ای تهیه شده از ورقه های آینه پلکسی می باشد که شفافیت و انعکاس آن دقیقا مانن آینه معمولی می باشد. از ویژگی های این آینه استفاده در مناطق مرطوب مانند حمام می باشد که هیچ تغییر ظاهری در اثر رطوبت نخواهد کرد. طراحی و رنگ ساعت دیواری پانا آینه ای متناسب با تمام دکوراسیون های داخلی بوده و نگاهی مدرن را با این ساعت دیواری در منزل خود خواهید دید . پس همین حالا ساعت دیواری آینه ای پانا را از فروشگاه اینترنتی ما خریداری تا سریعا برای شما ارسال گردد.
 
ساعت دیواری
 

    طرح ساعت دیواری : پانا
    رنگ ساعت دیواری : آینه ای
    اندازه کلی ساعت دیواری : 90 * 60
    نوع موتور : موتور ساعت دیواری روان گرد بدون صدا ( ساخت تایوان )
    لوازم جانبی : جعبه چوبی بسیار شیک ، بروشور آموزشی ، عقربه های فانتزی زیبا
    جنس بدنه  : تولید شده از پلکسی گلاس درجه یک آینه ای
    تعداد و مشخصات نگین ها : هیچ نگینی در این ساعت کار نشده است
    نحوه ارسال و پرداخت هزینه : ارسال از طرق اداره پست و پرداخت هزینه درب محل بعد از دریافت کالا
    گارانتی : دارای گارانتی برگشت بدون چون و چرا ( در صورت ناراضی بودن محصول را برگشت و هزینه خود را کامل دریافت خواهید کرد )


خرید ساعت دیواری

مدل برتر سال

یک ساعت خاص و شیک برای دکور اتاق شما

ساعت دیواری مخصوص مشکل پسندان

 

ساعت دیواری

 

شما فقط ظرف چند دقیقه می توانید این ساعت را روی دیوار نصب کنید البته بروشور کامل نصب ساعت دیواری پانا آینه ای در بسته ای که به شما داده می شود وجود داد. روی این آینه چسبی برای محافظت بیشتر و جلوگیری از خش در هنگام حمل و نقل چسبانده شده است که شما باید قبل از نصب تمام این چسب ها را از آینه جدا نمایید.

 

خرید ساعت دیواری

 

ساعت دیواری نگین دار طرح منظومه زیبایی اتاق نشیمن شما را چند برابر خواهد کرد.نگین های به کار رفته در این ساعت محکم بوده و به هیچ وجه نمیریزد.این ساعت دیواری زیبای نگین دار از پلکسی گلاس شفاف ساخته شده است که قابل شست و شو میباشد.ساعت محبوب منظومه با شکل های دایره ای به هم چسبیده که در بعضی از این دایره ها نگین هایی چسبیده شده است جنس ساعت از پلکسی گلاس براق می باشد که به راحتی تمیز می شود و سبک می باشد این ساعت با چسبی که به همراه ساعت فرستاده می شود به دیوار می چسبد.

 

ساعت دیواری

 

مشخصات محصول:

     جنس : پلکسی گلاس تایوانی
     سایز : 80 د 30 سانتیمتر
     رنگ : مشکی
    نوع موتور : تایوانی
    تعداد نگین:64عدد
    مدت گارانتی: یک سال

    نوع بسته بندی: این ساعت در بسته بندی کارتون سایز 30 در 30 تقدیم شما می باشد که پس از نصب به سایز اصلی تبدیل می شود

 

خرید ساعت دیواری

ساعت دیواری طرح منظومه فقط با نام ثبتی منظومه نگین دار دارای اصالت می باشد و جمله Made in Taiwan روی بدنه ساعت حک شده است که نشان دهنده اورجینال بودن محصول می باشد.

ساعت دیواری
 

 

 

ساعت دیواری فانتزی طرح بهار را به کسانی پیشنهاد میدهیم که زیبایی اتاق نشیمن و رویایی شدن آن برایشان مهم است.کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید تا دیگران را شگفت زده کنید ساعت دیواری طرح بهار یکی از زیباترین ساعت های موجود در این فروشگاه میباشد.که با طراحی شگف انگیزش میتواند حال و هوای خانه را دگرگون نماید.این ساعت دیواری را نیز میتوانید بر روی دیوار دفتر کار خود هم نصب نمایید.

ساعت دیواری

مشخصات محصول:
- جنس : پلکسی گلاس تایوانی
- رنگ : مشکی
- نوع موتور : تایوانی
- مدت گارانتی: 6 ماه


خرید ساعت دیواری


ساعت دیواری طرح بهار یکی از جدیدترین مدل های ساعت دیواری می باشد که زیبایی بی نظیر و ظرافت خیره کننده آن تکمیل کننده دکوراسیون هر منزلی می باشد. این ساعت دیواری دارای کیفیتی فوق العاده بالا بوده و از موتور تایوانی بهره می برد.


ساعت دیواری


خرید ساعت دیواری

از سایزهای بزرگ این محصول برای اتاق خواب استفاده نکنید چرا که فضا را تنگ و آزادی اتاق را محدود میکند. بهترست از سایز35 * 60 برای اتاق خواب استفاده شود .

ساعت دیواری

 

کلید تغییر دکوراسیون دنبال کردن یک طرح خوب است. اگر ایده‌ی خوبی در نظر دارید، شروع کرده، اتاق رویایی و دلخواه خود را به زیبایی درست کنید.و با استفاده از ساعت دیواری فانتزی طرح بهار جلوه ای ویزه به منزل خود ببخشید.

 

خرید ساعت دیواری

 

 





:: برچسب‌ها: خرید ساعت دیواری، ساعت دیواری، ساعت دیواری شیک، خرید ساعت دیواری جدید، ساعت دیواری فانتزی، ساعت دیواری مدرن، ساعت دیواری کلاسیک ،خرید ساعت دیواری فانتزی اصل،خرید ساعت دیواری فانتزی ,
:: بازدید از این مطلب : 2993
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: